Det går att fynda

 
 
Det har blivit en 
del second hand 
på sista tiden...
 
Denna varma kofta
för 50kr är ett av de
bättre fynden!
 
 
 
 
Hittade en till grön
skål för lite och inget
som blir perfekt till
julgodiset tillsammans 
med den lite mindre jag
hade sedan tidigare.
 
 
 
 
Två dukar för några
kronor blir toppen till
juldukningen som får
gå i dessa färger och
äpplen och pepparkak-
hjärtan får utgöra 
ätbara dekorationer 
och bordsplacering.
 
Fyndade även en
silverbricka i form av
en gris för 20kr som 
blir perfekt till julskinkan.
 
Men man ska inte bara
leta efter saker i säsong.
 
Bästa fynden gör man
när de INTE är i säsong.
 
 
 
 
 
Som denna underbara
kyckling som jag hittade,
den blir perfekt med
pärlhyacinter eller
påskliljor till påsk.
 
En ugglelykta åkte
också med av bara
farten. Tänk så 
mycket man kan 
få för lite då man
shoppar på Myrorna
och Kupan!
 
 



christin säger

Ja visst är det härligt när man fyndar och kan "se" hur bra det ska bli vid olika tillfällen och platser... Men nu känns det som att vi har fyndat färdigt, vi har sååå många fynd.... Snygg färg på koftan!

Kram!!

Svar: Ja. det fina är att sådana här fynd gör dubbelt gott, men nu får jag nog rensa/bära tillbaka en del om jag ska fynda mer ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2019-12-17 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: