Firar i förskott

 
 
Lördag och i vanlig
ordning 50 minuter
simning, omän i
sakta mak då jag
känner av halsen
och ryggen har en
sämre dag.
 
Senare idag väntar
firande av pappan
i huset lite i förskott,
gäller att passa på 
då Kåtan är öppen.
 
Där vankas en 
god trerätters :-)
 
Men i väntan på det
så tänker jag bara 
skrota runt i one
pice och se film,
dricka kaffe och
kurera mig så gott
det går.
 



Znogge säger

Simning i sakta mak är bättre än ingen mak alls tycker jag. Är man inte helt bra så är det bättre att kurera sig. Hoppas det blir ett firande som utfaller till belåtenhet.

Kram

2019-12-28 @ 15:55:16
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Och jag gillar vad du gör "i väntan på det...".

Även att jag vet att träningen är lika viktig...

Njut av maten och kramar!!

Svar: Maten var i vanlig ordning supergod, sådan tur att vi fått oss ett så bra matställe på orten! Vi rullade hem ;-D Nu är M på väg mot stugan på Tjusjön för att ploga upp vägen, så det blir nog ett nyår med korvgrillning i stugan! Ha en mysig söndag <3
Therese Bjärstig

2019-12-28 @ 17:42:28
åsa säger

Att börja fira lite i förväg är ju ingen dum ide då M fyller år så tokigt som dan före Nyårsafton, dålig planering ;-)
Js bror... Du vet han som var tillsammans Angelica,
han fyller 50 nu på måndag.
Men nej vi kommer inte att fira honom, inget lämpligt kalasande för Elin ;-) å dessutom svårt med the dogs,
jag tyckte att J kunde åka om han ville.
Du är himla bra på att utnyttja tillfället att njuta av livet så mycket Du bara kan, imponerande.
kram

2019-12-28 @ 22:36:41
Johanna säger

Krya på dig fina! <3

2019-12-29 @ 19:24:51
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: