Fjärde advent

 
 
Tänk, redan fjärde 
advent - vart har tiden
tagit vägen?!
 
Tycker denna december
har flugit fram, men å
andra sidan har vi hunnit
med rätt mycket - kanske
därför den gått så fort...
 
Dagen inleddes med en
promenad tillsammans
med fyrfotingen i huset.
 
 
 
 
 
Det var riktigt skönt 
ute så det blev en 
mil med inslag av 
lite jogg, men det
isiga underlaget
var för stumt för
min rygg så det 
blev bara ett par
km jogg.
 
Men lite är bättre
än inget!
 
 
 
 
 
Väl hemma blev det
köttbullesmörgåsar
på vörtbröd :-)
 
Ett måste i juletid.
 
Eroz har slocknat
nöjd på golvet och
jag ska hoppa in i
duschen.
 
Eller så tar jag och
testar en pepparkake-
badbomb som kom 
med denna helgs
adventspresenter...
 
 
 



åsa säger

Bra gjort.
kram

2019-12-22 @ 19:55:43
Johanna säger

Tycker hela detta året bara sagt poff! Köttbullemacka är ju bara så himla gott! Hoppas du har en mysig kväll! Kram

2019-12-22 @ 20:25:51
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Vi har haft underbart väder i helgen. Så det blev flera promenader. Varmt även idag. Men idag hinner jag nog inte med någon längre sväng. Tänkte jobba till kring 15 sen blir det väl mys för hela slantan, antar jag. God Jul till dig och din familj.

2019-12-23 @ 11:58:19
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: