Fotboll

 
 
 
Fotboll i Vilhelmina
stod på schemat idag.
 
Bogges lag vann alla
sina matcher och han
fick även göra några
mål. Även Doroteas 
andra lag vann sina
macher.
 
Duktiga barn och
toppen ledare som
roddar allt! 
 
Själv hann jag på
Sportringen i paus mellan
matcher och fyndade lite,
jag tittade även in på
Magasin Mix men där
fanns det inget som 
lockade.
 
Medan jag och Bogge 
varit i Vilhelmina så har
pappan i huset jobbat
och Luran hakade på
farmor på kalas ännu
en helg i Gafsele, nu
är det kusin Emma
som ska firas.
 
Den enda plan jag har
för resten av dagen är
att skrapa ihop lite steg
i någon form...
 
Igår sket det sig med
stegmålet då jag valde
att simma istället på
kvällen när jag kom
hem från Umeå i och
med att jag skulle missa
simningen i morse
på grund av fotbollen.
 
Men målet minst 30 min
rörelse fixade jag iaf och
det är ju huvudsaken.
 
Nu kaffe och en 
stund i soffan!
 



Faster A säger

Emma tackar så mycket för presenten ❤️

Svar: Hoppas hon hade en bra födelsedag och inte minst ett bra Frostkalas <3
Therese Bjärstig

2019-12-14 @ 16:15:25
åsa säger

Mycket kalasande så här före jul :) fyller hela Ms "grundfamilj" år i november/december?

Hurra för Bogge och lag Dorotea :)

kram

2019-12-14 @ 21:20:00
christin säger

Så kul för lagen och Bogge att få vinna och göra mål, är det gener ifrån Morfar tro?

Kramar från ett snöigt Svanaby!

Svar: Japp, måste vara gener från morfar, för jag har noll bollsinne att delge mina barn, är även tondöv och har inte heller gröna fingrar... så undra just vad de ska få från mig?! ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2019-12-15 @ 09:08:23
Znogge säger

Vilken lyckad dag för Bogge och hans lag!

Kram

2019-12-15 @ 10:11:19
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: