Fyra nyanser av grönt

 
 
 
Började lördagen med
att åka och simma.
 
Helt själv, total lyx,
och jag hann 475m
längre än vad jag
brukar på en timme!
 
Väl hemma vankas det
lunch innan det blir
bio med ungarna,
de vill se senaste
Sune filmen.
 
Själv väljer jag mellan
mina fyra senaste gröna
inköp, tror det får bli
den varma koftan idag!
 
Grönt ÄR skönt 💚
 
 
 



Lena i Wales säger

God Jul 🌲🎅

2019-12-21 @ 14:35:14
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Anonym säger

God jul på er 🛷☃️

2019-12-21 @ 17:03:49
Svea säger

Bio var jätte bra 🎞📽❤️😂☺️

Svar: 🥰❤️
Therese Bjärstig

2019-12-21 @ 17:04:48
åsa säger

Numera går Elin på bio själv eller rättare sagt ihop med kompisar, jag får skjutsa dit henne å hämta men annars så big no no ;-)

Fint med grönt... jag har börjat gilla orangerött :D tro om det är åldern ;-) men jag tänker typ färgen på himlen när solen går ner å det är fryskallt :)

kram

2019-12-21 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: