Kontoret för dagen

 
 
Väntar ännu på att
få hämta ut nya glasögon
anpassade till jobb framför
skärm, det ska bli så skönt
då de kommer!
 
Idag ska jag dock försöka
minimera skärmtiden och
istället läsa avhandling
uppkrupen i soffhörnet.
 
Lyx att kunna jobba
så som jag gör, och jag
är oändligt tacksam för
att den möjligheten.
 
 



christin säger

Ja det är nästan magi detta med glasögon framför datorskärm och även ibland när jag ska läsa så mycket som en bok... Tekniken går ju så fort framåt och det har blivit mycket bättre mot vad det var när jag började behöva speciella glasögon framför skärmen.

Att du orkar med teknik även i träningen 8-)).. Jo jag kan inse att det är spännande men jag är väl för gammal för att hänga med på hela poängen.. Härligt att träningen fungerar för dej och det är ju det allra viktigaste.

Ha det bra!!

Svar: Ha ha ja du, någon fena på teknik är jag rakt inte, men gillar statistik och dokumentation, så jag var smart nog att beställa samma märke till Magnus så han får lära sig det tekniska och supporta mig när jag behöver hjälp :-D Hoppas du njutit av veckan och tänk, redan snart andra advents helg - vill stanna tiden en liten stund för att maximera myset! KRAM
Therese Bjärstig

2019-12-05 @ 14:58:02
åsa säger

Skulle behöva ett besök på Linsa å kolla ögonen... får nog bli efter jul.

Egentligen borde vi ta oss till Umeå å julhandla, men J har fullt upp å jag fixar inte att köra dit/hem å dessutom gå i affärer.
Det lär bli jul ändå :)

Har uppdaterat å förhoppningsvis ska bloggen funka nu.


kram

2019-12-05 @ 18:15:30
znogge säger

Vilken perfekt arbetsplats!

Kram

2019-12-05 @ 20:18:20
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: