Magi och frossa

 
 
Det var en riktigt 
magisk solnedgång
igår då vi åkte mot 
Gafsele.
 
Ett gott och rejäl 
firande blev det
innan vi rattade
hem i natten.
 
Idag har vi skottat
snö, tänt adventsljus
och sett första avsnitten
av årets TV-kalendrar.
 
(Både SVTs och TV4-plays
verkar lovande!)
 
Öppnat adventspaket,
skrapat lotter, och gläntat på
luckor till kalendrar och ätit
söndagstacos med 
mormor och morfar
som skjutsade hem 
Bogge.
 
Känner mig dock 
rejält frusen, trött 
och klen, så jag 
lyssnar på kroppen
och bäddar ner mig
utan att ha tagit mig
ut på någon runda
idag.
 
Tur för Eroz att
husse har bättre
disciplin än vad
jag har ikväll!
 
 



40 åringarna säger

Tack för en kanon kväll och för att ni kom❤️Kramar Anna

Svar: Tack själva <3 Ses snart igen ;-D
Therese Bjärstig

2019-12-01 @ 19:36:11
znogge säger

Hoppas att du snart känner dig pigg och kry igen. Ni hann i alla fall med ett trevligt firande.

Kram

Svar: Nu är det så där konstigt med din och Åsas bloggar igen, sidorna svarar inte och jag kan läsa men inte kommentera :-( Trist. Jag gillar Black Friday så som du, har man koll och ändå ska köpa något kan man spara slantar. Jag "sparade" över 1000 kr på den sportklocka jag köpte och ett par hundra på klappar till Bogge tex :-D Det gillar man ju! KRAM
Therese Bjärstig

2019-12-02 @ 11:10:08
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: