Prioritera och planera

 
Allt handlar om att
prioritera och planera.
 
Vill man så kan man,
då hittar man lösningar.
 
Idag väntar en stilla-
sittande dag först i bilen
och sedan på möten i
staden.
 
För att få till min
rörelse och mina steg
får jag helt sonika
kliva upp lite tidigare
för att hinna en runda
innan jag åker.
 
Kl. 05.20 kändes det
inte helt självklart, men 
nu efteråt är det så värt!
 
Min första jogg på
väldigt länge och det
känns grymt bra.
 
Däremot så öppnar
jag mailen och ser
att dagens möte
är framflyttat 🙈 
 
Så nu dusch och
frukost utan stress
innan jag rattar mot
Umeå i sällskap av
ett gäng poddar. 
 
 
 
 



Linda/Candygirl säger

jag stack ut 7.20 i morse. Superskönt väder. Och så värt det när jag sen inte slutar förrän 17:30 idag.

2019-12-12 @ 12:13:44
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: