Som ett barn

 
 
 
Denna klocka kom
igår, och nu är jag 
som ett barn om 
julafton och räknar
minuterna tills jag
får testa den i
bassängen senare
idag ;-)
 
Hur kul som helst
med nördig statistik
och teknik - lekte med
urtavlor i går kväll...
 
 
 
 
 
För tillfället får
en favorit bild på 
ungarna pryda
urtavlan ❤️
 
 
 



Marie Svensson säger

Första jag gör på morgonen är att kolla hur jag sovit :-) //Marie

Svar: Ha ha det tycker man ju att man borde känna ;-D Men erkänner att jag också var snabb att kika på djupsömn och lättare sömn, lär få svart på vitt nu att jag är en sjusovare ;-P
Therese Bjärstig

2019-12-04 @ 09:03:48
åsa säger

Åååå så avundsjuk jag blir :D jag vill oxå ha en klocka så jag vet om jag sover och ifall jag går i trappor eller sitter för länge ;-) snacka om att statistik lockar till mer aktivering :D

Funkar det att kommentera i min blogg nu?
Tack för bilden på Elin å upplysningen att hon fanns i tidningen :) i morse läste vi artikeln både jag å Elin.

kram

2019-12-04 @ 14:18:12
Johanna säger

Älskar min klocka (Fitbit) & all statistik. Man blir så peppad!

Svar: Ha ha ja peppad blir man, men först blev jag nästan besatt och har i ärlighetens namn jag at steg in absurdum vissa dagar, men nu har jag en mer avslappnad inställning ;-D
Therese Bjärstig

2019-12-17 @ 21:31:06
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: