Tomtegröt

 
 
 
Frukost med barnen
innan skolan.
 
Tomtegröt och 
tända ljus.
 
Sedan bylsa på 
oss rejält då det är
dryga minus 17 ute...
 
Behöver jag säga att
jag längtar och räknar
ned till julledigheten? 
 
Och nu är den nära,
bara rapportskrivning
kvar på att göra listan!
 
Dessutom ser jag i
mailen att ett bokkapitel
nu äntligen fått grönt
ljus och ska publiceras
i vår, bra att runda av
med ett sådant
besked innan jul :-)
 
 



åsa säger

Å så gott med risgrynsgröt å skinkmacka :)
Köpte skinka igår så idag funderar jag på om jag ska göra årets julskinka så kan vi frossa under helgen :D

Skulle behöva ett batteribyte... tro vars man gör sånt?
Är så jäkla trött.

Så kul att det kom glada nyheter så här innan jullovet, grattis.

kram

2019-12-19 @ 12:15:14
znogge säger

Så bra med ett sådant besked innan ledigheten påbörjas. Er morgon lät verkligen mysig!

Kram

2019-12-19 @ 13:11:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

Vi tände fjärde ljuset hemma i morse. Och käkade saffransbullar. Sen gick sextonåringen på julavslutning och jag dammsög lägenheten och slängde ut alla sängkläder. ikväll drar vi till Lilla Gula - men kommer hem söndagkväll (då ska vi städa och göra fint hemma) för att fira öppesittarkväll och jul hemma i Kalix. Längtar.

2019-12-20 @ 10:18:44
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: