Upplevelser

 
 
Uppe med tuppen
för att jobba lite innan
hela familjen + hund 
och granne med barn
knatade upp mot 
skolan där vi vinkade av
ungarna och fortsatte
rundan.
 
Dammade av chia-pudding
som frukostalternativ i
morse, och det var godare 
än vad jag mindes!
 
Så nu står en ny på
"svällning" i kylen tills
i morgon bitti :-)
 
 
 
 
 
Dagens/veckans fokus
är att läsa en avhandling 
då jag ska sitta i betygs-
kommitté den 19 december
på KTH i Stockholm.
 
Ser fram emot att få
fördjupa mig i lite kommunal
översiktsplanering igen :-)
 
Annars så har jag hunnit
boka den sista julklappen,
- en upplevelse för hela
familjen i mitten av januari.
 
Och på tal om julklappar,
jag har nog ändå varit lite
snäll för igår fick jag
mina efterlängtade
Fjällräven Abisko Trekking.
<3 <3 <3
 
Dock inte av Tomten
utan maken ;-D
 
 
PS.
Åsa, jag kan inte kommentera
hos dig då jag får meddelandet
att "sidan svarar inte" varje
gång jag försöker :-(
Även Znogges blogg och
Lena i Wales är det problem med.
DS.
 



Znogge säger

Jag har haft samma problem hos Åsa men nu verkar det fungera igen. Trist att det inte fungerar som det ska hos mig så jag hoppas det ordnar till sig.

Kram

Svar: Skönt att få beta bort konferensen och bocka av den så att säga, är själv glad att kunna bocka av och avsluta en del saker så här inför jul. Skönt! Och storhandla när det är erbjudanden, kunddag och rea är inte kul, fick cirkulera flera varv sist jag var i Umeå och skulle shoppa - fördelen med glesbygden är att det i princip alltid finns parkering ;-D
Therese Bjärstig

2019-12-03 @ 18:15:09
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Så tokigt att det inte funkar.
Lyckades ju få bloggen att släppa in Znogge så Du kanske oxå kommer in nu?
Här hemma hos oss händer det grejjer... eller inte ;-)
Livet är verkligen inte lätt.
kram

Svar: Får fortfarande att webbsidan inte svarar då jag trycker på kommentera :-( Så trist. Förstår att det är mycket oro och ledsamt hos er, men du/ni har ju varit så medmänskliga i detta <3 Håller tummarna att det ska lösa sig på bästa sätt utan att någon behöver lida mer än vad som redan är fallet. KRAMAR
Therese Bjärstig

2019-12-03 @ 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: