Varken eller

 
 
Varken det längsta,
sett till både tid och
distans, eller det snabbaste
passet - men det första
med min nya vän på armen!
 
Grämer mig dock att jag
inte kikade på klockan
och simmade en längd 
till för att få 2km prick.
 
Blir perfekt att få lite 
statistik på passen så att
jag ser att det trots allt går
framåt, om än sakta...
 
Behärskar tyvärr endast
bröstsim, så på önskelistan
står en kurs i frisim/crawl.
 
Fast å andra sidan är
jag ingen racerbil utan mer
av en driftsäker bandvagn.
 
Och det återstår ännu 
mycket att fila på vad
gäller simtekniken för
bröstsimmet 🙈
 
Men för tre månader 
sedan trodde jag knappast
att jag fortfarande skulle 
simma i dagsläget ;-p
 
Är således bara tacksam 
över att ha hittat något som 
fungerar för rygg och knä!
 
Och kanske får jag 
användning av min 
våtdräkt till sommaren...
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: