Februari

 
 
 
Det var en fröjd att 
vända blad i min fina
väggkalender i morse.
 
Älskar bilderna som
speglar årstiderna.
 
Förr var Februari kanske
ingen favoritmånad, mer
en transportsträcka mot
vårvinter och sol.
 
Men nu med två barn 
som fyller år så är det
en riktig kalasmånad!
 
Och månadens första
dag inleds med mildare
väder, lite inläsning och
ett möte och därefter
bjuder svärmor ut mig
och svägerskan på
lunch - inte illa 💙
 
 



Tina säger

Åh vad mysigt att bli bjuden på lunch! Trevlig helg önskar jag dig vännen! Kram!

2019-02-01 @ 11:43:40
URL: http://himmelkullen.blogspot.se
åsa/nalta norrland säger

Härligt med lunch ihop med svärmor + svägerska,
jobbar Sandra i Dorotea?

Vädret ser mer gästvänligt ut, men jag har ännu icke varit ut då jag haft lite annat för mig...

Ha en fin fredag, kram

2019-02-01 @ 14:45:54
Linda/Candygirl säger

Vi har dom bilderna på jobbet. Stora A3or. Älskar. Fast månaderna stämmer ju inte här uppe när det blir vår och sommar. Vi brukar ligga längre med några för att det ska vara mer överensstämmande med hur verkligeheten är.

2019-02-05 @ 09:57:35
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: