I det enkla bor det vackra

 
 
En härlig lördag på
Sockenvägen.
 
Sovmorgon, Ring så
spelar vi och frukost.
 
Sedan tog jag tag i
att rensa ut Lurans 
kläder i byrån, medan
maken började med 
påsadlingen på 
altandörren.
 
Bogge har speldag
med en kompis som
första födelsedags-
firande.
 
 
 
 
 
Och så har jag hämtat 
ut en banantårta då
nära och kära dyker
upp i eftermiddag 
och i morgon.
 
En promenad eller 
snöskottning av altanen
får det nog bli efter lunch.
 
Skönt med sådana
här dagar då man bara
tar dagen som den
kommer och ändå
får saker gjorda!
 
 



Svea säger

Hej tack för att du städa min Byron med kläder ❤️

Svar: 😘❤️🥰
Therese Bjärstig

2019-02-23 @ 13:07:35
åsa/nalta norrland säger

Vill Du komma och rensa garderober här oxå ;-)
Skulle vara välbehövligt... en sån grej jag helst skjuter på. Vi får se hur det blir ifall Elin får en ny garderob... då lär det bli enkelt att rensa.

Skön lördag, att bara få vara... välbehövligt.
kram

2019-02-23 @ 17:01:31
ansepanse säger

sådana dagar är de bästa
kramat <3

2019-02-25 @ 13:17:56
URL: http://www.kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: