Vår

 
 
Vår i kontoret. 
Eller i den halva där 
det inte är kaos iaf...
 
Måste hitta ett skåp 
som sväljer och gömmer
alla mina böcker.
 
Hittade ett snyggt 
och prisvärt vitrinskåp 
i MIOs katalog men det
har tyvärr glasdörrar och
jag vill ju dölja innehållet
så jag får leta vidare.
 
 
 
 
 
Jag hjälpte även våren
på traven genom att 
skotta av altanen i går
så idag känns det i
ryggen törs jag lova.
 
Men det är det värt 
för att  kunna sitta i
solsidan och dricka
kaffe i solen vad 
det lider!
 
Denna dag började
med fortsatt rensning
och genomgång av 
Lurans andra byrå.
 
Så skönt att rensa,
skänka och kasta.
 
Borde ta tag i min 
egen garderob också,
men det är ett lite större
projekt så det får bli en
dag då det inte vankas
kalas och tårta :-)
 
 
 



Mammsen säger

Attan! Att gilla ett skåp men ogilla att det är klasdörrar i, är inte lätt. Men jag håller med dig, jag vill inte heller se in, det blir liksom mindre rörigt i rummet då. Vi valde att spraymåla glasdörrarna på insidan. Tror maken sprayade två tre gånger och det blev super bra. Kan vara ett tipps!

2019-02-24 @ 11:13:57
URL: http://Mammsen.wordpress.com
Faster A säger

Tusen tack för alla fina kläder 🥰

Svar: ❤️
Therese Bjärstig

2019-02-24 @ 14:41:43
Sarah säger

Vad synd att det hade glasdörrar :/ Hoppas du hittar nåt bra och snyggt skåp snart :)

2019-02-24 @ 16:08:12
URL: http://CheerSarah.devote.se
Linda/Candygirl säger

Jag håller altanen snöfri hela vinter så den är redo för vår direkt den infaller.
Garderoberna har jag gjort. Allihopa. Har dock linneskåpet kvar. Men det ska jag vänta med till jag kan stå ute på balkongen och vika allt jag vädrat så slipper jag damma inomhus.

2019-03-01 @ 12:17:57
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: