Anar man en tematik?!

 
 
En snabb koll på de
senaste inläggen indikerar
att peppar och tavlor tycks
stå högt i kurs för tillfället.
 
Tänk då vilken lycka att
jag lyckats fynda två saker
på just det temat på
secondhand!
 
Bildbevis på det peppriga
kanske dyker upp vad
det lider...
 
Luran är dock den
som är mest nöjd då vi
med en knapp centimeters
marginal fick soffan uppför
trappen och in genom
dörröppningen.
 
Just nu håller hon på
att fixa för fullt för att
få det som hon vill...
 
 
 
 
Trångt, men nu har
hon sin efterlängtade 
soffa!
 
 
 



Johanna säger

Kan tänka mig hon är glad för sin soffa" :)

Jag sov som en stock inatt, så skönt och känna sig mer som människa igen. Hoppas på en god natts sömn iantt med :)

2019-01-09 @ 20:16:32
URL: http://momentsbyjohanna.blogg.se
åsa/nalta norrland säger

Pepprigt inlägg förväntas när Du hunnit landa efter resan till stan... ser ju bra ut med soffan,
kul med lite ommöblering å för så pass låg kostnad går det ju att slänga soffan ifall Ni blir less.

kram

2019-01-10 @ 07:31:13
christin säger

Jamen det var väl inte dumt nu har hon sitt eget krypin med eller utan kompisar. Du måste ju hälsa henne att jag gillar det röda håret också...
Kör försiktigt!!!!

Svar: Ja hon blev en liten färgklick med sitt röda hår, men tror humöret förstärktes av färgen med ;-D
Therese Bjärstig

2019-01-10 @ 07:31:43
ansepanse säger

Vad roligt för Luran <3. Hon är en riktig fixare hon och känner för att göra det mysigt omkring sig
Kramar till er alla <3

2019-01-10 @ 13:29:34
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Znogge säger

Jag förstår mer än väl att Luran blev nöjd med den fina soffan. Ett mysigt ställe helt enkelt!

Kram

2019-01-10 @ 18:48:27
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: