Åren går

 
 
 
Åren går sannerligen,
och i dag är det min
mammas tur att fylla år!
 
Grattis världens bästa
mamma/mormor 💙
 
Vi kommer och grattar dig
och hämtar hem Luran
lite senare idag!
 
Och fotot får mig att
sakna mormor mer än 
brukligt, så sent som för
några dagar sedan tänkte
jag lyfta luren och ringa
henne och prata...
 
Hon har varit borta 
rätt många år nu och
sorgen bleknar till förmån
för fina minnen, men 
saknaden finns där 
då hon var en så 
viktig person i 
mitt liv.
 
 



Znogge säger

Grattis till din mamma på hennes dag! Visst är det en stor sorg när den äldre generationen inte finns längre. Jag hann bara träffa min mormor och hon dog när jag var tio så något har saknats.

Kram

2019-01-04 @ 10:53:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
christin säger

Så fina ni är där!!!

2019-01-04 @ 12:47:44
åsa/nalta norrland säger

En typ 11år gammal bild om jag nu tänker rätt.

Födelsedagar och högtider som jul lär vara dagar som vi minns de som oss fattas mer än annars.

Grattis till Din mor.

kram

2019-01-04 @ 14:00:50
Johanna säger

Så fin bild på er! Ja, det är sorgligt när man inte kan ringa till de äldre längre! Vi pratade nästan en gång i veckan med mormor. Hon hade alltid massor att prata om. Morfar är inte alls lika pratglad.

2019-01-06 @ 10:14:00
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
ansepanse säger

Saknaden kommer nog alltid att finnas där. Jag saknar min mormor också fastän det är SÅ många år sedan som hon gick bort
kramar <3

2019-01-10 @ 13:23:48
URL: http://www.kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: