Kiss my ass

 
 
Så var barnen på
skolan och ordningen
återställd, eller?
 
Vaknade av ett sms
i morse att kräksjukan
nu härjar så jag hoppas
innerligt att vi klarar oss.
 
Ska till Umeå på torsdag
för en viktig pedagogisk
workshop som jag för allt
i världen inte vill missa. 
 
Men vis av erfarenhet 
så vågar jag inte räkna
med det, utan tar dag
för dag...
 
 



christin säger

Ät vitpeppar!!!!! En liten dutt varje dag, det gjorde en jobbarkompis till mej och hon klarade sej jämt.

Vi var på Bibblan igår och Jannice längtade efter ungarna...8-)

2019-01-08 @ 08:34:33
christin säger

Ät vitpeppar!!!!! En liten dutt varje dag, det gjorde en jobbarkompis till mej och hon klarade sej jämt.

Vi var på Bibblan igår och Jannice längtade efter ungarna...8-)

Svar: Ska börja knapra... Vill INTE åka dit, men just därför lär jag ju göra det...
Therese Bjärstig

2019-01-08 @ 08:34:36
åsa/nalta norrland säger

Här har jag hört "ryktet" om vinterkräksjuka sedan juldagen... är evigt tacksam var dag som går utan att vi åker dit.

Vad tror Du om hur trött Elin kommer att vara i morgon kl 6.30 ;-) fem timmar tidigare än vad hon varit tvungen att kliva upp de senaste veckorna.

Vi får kanske en chans vecka 10, Sportlovet... fram till dess känns det tungt.

kram

2019-01-08 @ 12:22:14
Linda/Candygirl säger

Ojdå.. vitpeppar och nåt riktigt starkt att heppa. Håller tummar och tår att ni klarar er.

2019-01-08 @ 12:35:26
URL: http://www.candygirl.nu/
Johanna säger

Håller tummarna för att ni slipper det!

Tack för styrkekramarna. Skicka varma kramar tillbaka!

2019-01-08 @ 17:25:24
URL: http://momentsbyjohanna.blogg.se
Znogge säger

Aj då, redan dags för vinterkräksjukan. Det låter väldigt tidigt. Hoppas verkligen att ni slipper smittan.

Kram

2019-01-08 @ 18:09:54
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: