Trött och frusen

 
 
Jag har varit så sjukt trött 
hela dagen, och jag har
räknat ned mot helg och
kväll så att jag ska få krypa
ner under täcket igen.
 
Jag hade dock en effektiv
förmiddag med möten,
sedan en supergod lunch
på Dorocamp (så då fick
jag vackert byta om från
långkallingarna 😂😜).
 
Och på eftermiddagen
har jag hunnit med ett
besök i Vilhelmina.
 
Luran har följt med
en klasskompis hem
till Byn och ska sova
där till i morgon.
 
Och så vi har hunnit
gosa valp och inspektera
Eroz halvsyster som var 
så hiskeligt söt.
 
Nu ska vi hämta hem
Bogge från en kompis som
han följde med hem efter
skolan.
 
Sedan blir det fredagsmys
under täcket för hela slanten!
 
Förhoppningsvis blir
det en piggare och mer
energirik dag i morgon.
 
 



Johanna säger

Hoppas du får vila upp dig i helgen och vara redo för nya utmaningar nästa vecka :)

2019-01-18 @ 20:13:17
URL: http://momentsbyjohanna.blogg.se
åsa/nalta norrland säger

Funderar Ni på att skaffa en valp?

Ta det lugnt i helgen å vila Dig i form.

kram

2019-01-18 @ 22:06:29
Znogge säger

Nu har det hunnit bli lördag och jag hoppas du känner dig piggare! Går ni i valptankar?

Kram

2019-01-19 @ 11:57:02
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: