Tulpanens dag

 
 
Burr, idag har jag
frusit mest hela dagen,
trots ett varmt bad.
 
 
 
 
 
Turligt nog behöver jag
inte bege mig ut i kylan för 
att köpa tulpaner dagen
till ära då jag har en
”evighets” bukett. 
 
Jag har även en äkta
bukett i vardagsrummet,
en vardagslyx som behövs
den här tiden på året om
ni frågar mig!
 
 



åsa/nalta norrland säger

Jag fick mig en fin bukett tulpaner av min mor då vi var å handlade :) som tack för skjutsen...

Kallt som faan, vi har minus 24, jag kom nyss hem efter ha skjutsat Elin ner till Stallet, J är ute på jobb.

kram

2019-01-15 @ 18:41:51
Znogge säger

Vilken fin bukett även om den är en evighetsvariant. Själv missade jag dagen helt och har således inga tulpaner här hemma. Inte än i alla fall...

Kram

2019-01-15 @ 18:55:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Pauline Hurtig säger

vad fint med videung med :D

2019-01-16 @ 09:25:31
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: