Fint firande

 
 
Tänk att bli överraskad
med uppdukad frukost 
på stranden på sin
födelsedag!
 
Dessutom hade Luran
fixat en paketjakt med 
ledtrådar som ledde fram
till tre presenter som hon
köpt till mig på secon
hand tidigare under
veckan.
 
 
 
 
En skål på fot och
en matchande större
skål i samma stil.
 
Dessutom en till lite
större skål som komplement
till en jag har sedan tidigare.
 
Luran kan hon! 💙
 
 
 
 
En massa fina hälsningar
på sms och besök av 
nära och kära, bubbel,
presentkort och pengar
gjorde att jag känner
mig så rik!
 
 
 
 
 
Min duktiga faster
överraskade mig med
en duk i stugans färger!
 
Massor av sol och 
bad har det även blivit,
så helgen har varit helt
otroligt bra.
 
 
 
 
 
Sååå fint att kunna
sitta ute och sen bada
i sommarnatten.
 
Nu är vi dock hemma 
igen för att köra ett par
tvättmaskiner, vattna och
klippa lite gräs.
 
 



Mammsen säger

Grattis på din födelsedag

2019-07-28 @ 21:26:37
URL: http://mammsen.wordpress.com
Znogge säger

Grattis i efterskott får jag väl säga. Vilken härlig födelsedag och vilka fina presenter.

Kram

2019-07-29 @ 21:51:54
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: