Ogräs

 
 
Inga måsten, men 
hundhåret rullade 
runt här hemma så
det var bara att ta 
tag i det...
 
Vår nya påslösa
dammsugare må vara
lite otymplig, men den är 
bra när det kommer till
just hår efter husdjur!
 
Så dammtorka, skura
kasta in en tvätt och
hips vips så hade hela
förmiddagen gått.
 
 
 
 
 
En bukett med ogräs
i den fina vasen jag
fick av Luran pryder 
bordet 💚
 
Nu lite siesta med 
en bok, sedan får jag 
ta och hämta ut paket.
 
Jag har beställt en 
uppladningsbar högtalare
till stugan. Först var jag inne
på en snygg Marshall variant,
men efter att ha läst på och
kikat på antal timmar den
fungerar på en laddning osv
blev det ett annat och för 
mig okänt märke.
 
Fem gånger längre 
batteritid och halva
priset, återstår dock att
se hur ljudet är innan
 jag ropar hej!
 



Znogge säger

Vilken underbar sommarbukett! För mig är det blommor och inte ogräs :D

Kram

2019-07-11 @ 21:09:40
URL: http://znogge.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Jag fick en JVC i julklapp. Superljud. Spelar typ 12 timmar på en laddning. Och så kan man prata med den. "Hej Google.... ställ en timer på 10 minuter!. hahah Älskar den. Vattentät är den också så vi har ofta ned den i duscrhummet när vi duschar.

2019-07-14 @ 18:31:29
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: