Rara presenter

 
 
 
Luran är en underbart
fin och omtänksam själ.
 
Idag har hon varit på 
kupan och köpt en 
drös presenter.
 
Jag fick den fina 
kannan ni ser ovan,
en vas i pressglas och
ett uppläggningsfat i
form av en fisk nästan likt 
det jag slog sönder efter
min mormor.
 
Dessutom hade hon
köpt presenter till sin
mormor, morfar
och farmor!
 
Prylarna är värdsliga,
men omtanken hon visar
den gör mig både stolt
och rörd ❤️
 
Sedan skadar det ju
inte att hon har stenkoll
på vad vi alla gillar 
för typ av prylar ;-)
 
 



åsa säger

Så gulligt av Luran <3
kram

2019-07-09 @ 12:56:38
ansepanse säger

Åh, vad vacker. En så fin färg också. Helt i min stil alltså. Hon är en fin tös med hjärtat på rätta stället.
Massor av kramar till er alla <3 <3 <3

2019-07-09 @ 13:33:11
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
christin säger

Kannan är väldigt lika en som vi hade "himmä" så det blir gott att dricka ur den....
Ja det är en ljuvlig känsla inombords när man har lyckats att få till ett sånt barn. Det har jag också så det är att njuta.

En solig och knottig dag på Tjärnmyra med många andbäbisar i tjärnen, dom är åtminstone söta vilket är svårt att säga om knotten.

Kram!!

2019-07-09 @ 16:12:14
Znogge säger

Så rart och omtänksamt av henne!

Kram

2019-07-09 @ 21:25:58
URL: http://znogge.wordpress.com
Johanna säger

Så gulligt av henne! <3

2019-07-26 @ 20:14:10
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: