Skogsägare

 
 
Det sägs att det är skoj 
att äga skog, håller med om
det förutom då det kommer 
till plantering 😅💸
 
Nu är det dock ”bara” ca
4000 plant kvar som ska
ut, så bara att bita ihop
och hoppas att skillsen
och envisheten sedan jag
satte plant som ung finns kvar!
 
Sedan väntar målning
av sommarstugan så ingen
rast och ingen ro - varför ska
man alltid göra en massa
saker på semestern?!
 
Måste se över planeringen
till nästa år... 
 
 



christin säger

Jag säger som Lasse Berghagen "Lycka till". Och jag tycker att det nästan alltid var väldigt felplacerat och det tycker jag nu också. Men ni kan väl alltid hoppas på att det finns fler som vill ha lite semestergöra och minnas hur det var....

Kramar!!!

2019-07-05 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: