Ännu en strålande dag

 
 
Den gamla loungegruppen
ska på tippen då den gjort 
sittt.
 
Den har ersatts av två 
nya solstolar och ett 
brickbord istället.
 
Tror det kommer nyttjas
mer, ligger i en av stolarna
och dricker kaffe, solar och
bloggar i detta nu.
 
Blev även en ny grill 
med fler brännare.
 
 
 
 
 
 
Vågade även sätta ut min 
oregano, citrontimjan och
mynta.
 
Tyvärr hade några av
de blommor jag tidigare
satt ut frusit, så de ersattes
av tåliga penséer.
 
Har inte så mycket grönt
då jag är dålig på att 
vattna, och hoppas tillbringa
mycket tid i stugan.
 
På altanen blir det dessutom
sjukt varmt så blommorna 
bränns sönder, så där får jag
ha plastblommor om jag ska
ha blommor :-(
 
 



Znogge säger

Vi har liknande stolar och de är så sköna!

Kram och njut av fredagen :D

2019-06-07 @ 09:34:34
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Härliga dagar just nu... bara att njuta.
Ska strax skjutsa Elin till Nea då bad i älven står på agendan :) för Elins del har sommaren nu kommit och allt är bra.
kram

2019-06-07 @ 12:45:18
Johanna säger

Så bra det blev! Njut!

2019-06-10 @ 21:47:27
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: