Bästa starten

 
 
Havregrynsgröt med
jordgubbar, eller jordgubbar
med havregrynsgröt?
 
Oavsett svaret, bästa
starten på dagen! 
 
Att sitta ute, fågelkvitter
och ljumma vindar är 
oslagbart.
 
Det blir en fin nationaldag.
 
Jag ska klippa gräs,
plantera kryddväxter 
och fixa utealtan.
 
Hoppas även hinna 
gratta en barndomsvän 
som fyllt jämt innan 
jag ska hämta hem
Bogge som åker
med kusinerna till
djurparken idag.
 
Ha en fin dag!
 



åsa säger

Jordgubbar och havregrynsgröt står på min big no no lista visserligen av olika orsaker men jag äter varken eller ;-)

Tanken var att vi skulle åka till Lycksele å Djurparken idag, typ lite familjetid på bortaplan... men J jobbar.

Ha en fin Nationaldag, kram

2019-06-06 @ 13:19:10
Johanna säger

Verkligen en perfekt start!

2019-06-10 @ 21:42:53
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: