För mycket

 
 
Bara att konstatera att
det till slut blev för mycket
för ryggen och idag får jag
verkligen sona för det...
 
Men å andra sidan visste 
jag ju det redan innan.
 
Barnen skötte sig fint,
men någon sovmorgon
blev det inte ;-p
 
Varm choklad, mackor och
jordgubbskräm och så givetvis 
sommarlovsmorgon på TV.
 
Luran har nu åkt med 
farmor för att passa små
kusinerna under helgen
och Bogge har följt med
Axel på Björnsafari.
 
Så jag ska ta det lungt
och försöka få bukt med
värsta värken så att jag
är på banan i morgon
igen och kan göra 
någon nytta.
 
 
 
 



Znogge säger

Vilken otur med ryggen men jag hoppas att en lugn dag kan göra underverk!

Kram

2019-06-14 @ 14:10:08
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Fy så jäkla jobbigt Du har det med Din rygg,
svårt liksom att undvika sitta... Du kan ju inte direkt byta ställning medan Du kör bil.

Skolavslutningen gick finfint, lite kyligt men uppehåll, ska absolut icke klaga.

Här väntar vi på J eftersom vi ska gå ut och äta skolavslutningsmiddag :) eftersom det är Elins dag bestämmer hon så det blir så klart Korvkiosken ;-
Sedan ska Elin på bio i kväll, hon hade tänkt få vara ute sent å verkligen fira in sommarlovet men jag sa att jag hämtar kl 22.

kram

2019-06-14 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: