Hemma igen

 
 
Åter hemma efter drygt
två dygn i Luleå och NESS. 
 
Det var i vanlig ordning en
mycket givande och intressant
konferens sett till arbetsgrupp.
 
Keynotes lämnade dock i något
fall mer att önska, men det vägdes 
upp mer än väl av vår arbetsgrupp.
 
Intressanta och relevanta 
papper, men framförallt bra
diskussioner och fina möten 
med kollegor som jag hoppas
samarbeta med mer i framtiden.
 
 
 
 
Tufft för kroppen att sitta så
mycket så konferensmiddagen
avvek jag från tidigt tyvärr.
 
Tur att jag hann avnjuta 
sushi när jag anlände iaf.
 
Dessutom lärde jag mig
parkera med app ;-)
 
 
 
 
Ett snabbt besök hos
svärfar hann jag också med,
och utsikten där lämnade
inte så mycket mer att 
önska...
 
Nu är jag dock åter hemma
och ska försöka sortera intryck
och kommentarer.
 
Resten av veckan ägnas
till examination av uppsatser
och inte minst barnens 
skolavslutning.
 
Trust må ha många
definitioner, men det
har även den rikedom
jag just nu känner! 
 
 



åsa säger

Välkommen hem <3 Skönt allt gått bra.
Vart är Din svärfar?
Har han flyttat norröver?
kram

2019-06-12 @ 07:31:23
Lena i Wales säger

Härligt att komma hem från lyckade dagar.
Vad vackert din svärfar bor, wow!
Sushi är gott. Inte så vanligt i UK, lite "typiskt svenskt", fast det inte kommer därifrån rån början.
Idag kom jag lätt in för att kommentera. Ibland ska man logga in och det ser väldigt konstigt ut i kommentarsfältet.

2019-06-12 @ 08:51:17
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: