Kvällsfika med studs

 
 
Även ikväll har Luran
bakat, igår sockerkaka 
och ikväll syltkakor.
 
Försöker dra ner på
kaffe och har gått från
mugg till kopp.
 
Lite godare och lite
exklusivare, och då 
kan man ta påtår med
gott samvete.
 
Vilken lyx att ha barn
som fixar så gott kvällsfika!
 
 
 
 



åsa säger

Dricker alltid kaffe ur kopp - i alla fall här hemma :)
Duktiga Luran, så bra Du har det.
kram

2019-06-02 @ 21:46:48
Linda säger

Vilket lyx. Tur hon inte bor här. Behöver verkligen inget extra. Blir bara pluskg trots att jag ALDRIG sitter still. Suck!

2019-06-02 @ 23:39:37
URL: http://www.candygirl.nu
Znogge säger

Te dricker jag alltid ur mugg och för drack jag alltid kaffe ur kopp. På senare tid har dock muggarna tagit över mer och mer... Så mysigt att Luran tycker om att baka och det uppskattas säkert av hela familjen. Kram

2019-06-03 @ 17:54:34
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Pust, nu har jag läst vad du har gjort sedan sist och det var en hel del... Härligt att äppelträdet verkar överleva, våra har enorma mängder knoppar så det är något att se fram emot. Bakom stugan så finns två rödvinbärsbuskar som är översållade med blommor så nu måste värmen komma så att humlorna blir flera.
Det är ju en härlig tid framöver även att det är en del göra också.

Solen skiner nu på morgonen och jag hoppas att du tar dej lite tid och njuter av den!!!

Svar: Hörs vara ett grymt bra år för äppelträden, farbror stig har aldrig haft blommor på sitt, men vips i år var det helt översållat med blommor, så hoppas de bär frukt sen också. Mitt äppelträd tar sig och har gröna blad, så lycklig för att det verkar överleva, dock inga blommor i år, men huvudsaken det överlever!
Therese Bjärstig

2019-06-04 @ 08:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: