Loppisfynd

 
 
Äntligen hittade jag
den typ av våg jag
letat rätt länge.
 
Den fanns på Magasin
Mix och var i ok prisklass
så jag slog till.
 
 
 
 
Har sett en sådan våg
framför mig med en
Dr Westerlund ovanpå.
 
Så det blev en tur på
Blomster där de faktiskt
hade en sådan.
 
Får bara hoppas att 
jag lyckas hålla den 
vid liv nu bara...
 
 
 
 
Bogge fyndade en
seriebok, perfekt 
läsning till lata
sommarlovsdagar 
i stugan.
 
 
 
 
Jag hittade även en
liten blå skål på Magasin
Mix som jag köpte.
 
Och idag hittade jag 
en likadan fast i grönt
på loppisen på Wiiks!
 
Betydligt billigare 
dessutom ;-)
 
 
 
 
Jag hittade även två
likadana bubbelglas som
de jag har sedan tidigare.
 
För länge sedan fyndade
jag sex styrken sådana på 
loppis men under åren 
har två gått sönder så
det var perfekt att kunna
ersätta dem med två nya!
 
 
 
 
Sist men inte minst fyndade
jag en kanna och sex glas som
skriket nostalgi för mig.
 
Nya i orginalförpackning!
 
De ska få följa med till stugan
och ersätta engångsartiklar.
 
Perfekt till saft och sangria :-)
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: