Lyckligt lottad

 
 
Vissa har det bättre
än andra.
 
Jag har sådan tur att jag fått
en leverans spännande
sommarpocket från mitt
privata bibliotek även känt
som makens morbror.
 
Sommarlyx!
 
 
 
 
Jag har även sådan tur 
att ha en svärmor som
jag vissa veckor spenderar
mer tid med än med maken.
 
Idag har hon fixat mattor,
både nya på loppis och tvätt
av mina gamla.
 
Och som grädden på moset
bjöd hon mig och ungarna på
middag på Doro Camp ❤️
 
 
 
 
 
Nu håller vi på att fixa
i ordning det gamla ikeaköket
som barnen haft i lekstugan
så att de kan vandra vidare
till kusinerna.
 
Nedräkning till Legoland 
pågår även, nu är det nära...
 
 
 



Znogge säger

Då kan man verkligen inte klaga :D Vilken vardagslyx!

Kram

2019-06-26 @ 20:10:10
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Sa till J tidigare ikväll att om jag nu skulle välja svärmor så vill jag ha Din :)
Jag som typ har två stycken svärmödrar har ju noll kontakt med dem båda.
Ingen av dem engagerar sig i Elin eller har behov att umgås med oss.

kram

2019-06-26 @ 21:21:35
ansepanse säger

vilken härlig svärmor. Fint att ha en sådan fin relation. Vad spännande och roligt med nya böcker.
Jaha, är det nu snart ni åker iväg till Legoland. Då önskar jag er en trevlig resa fram och tillbaka och att ni får en härlig upplevelse där
Massor av kramar till er alla <3

2019-06-27 @ 13:11:18
URL: http://www.kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: