Nationaldagsmiddag

 
 
Ha, ha,
årets nationaldags-
middag lär jag aldrig 
glömma...
 
Bogge borta, och pappan 
i huset jobbar så jag tänkte
bjuda Luran på grillat i 
kåtan på Doro Camp.
 
Men nej,
hon önskade sig
något helt annat.
 
Middag på studsmattan!
 
Så varför inte, det fick
bli Billys panpizza till
middag ute på studsmattan.
 
Är Luran nöjd så är jag.
 
 
 



åsa säger

Ha ha :D
kram

2019-06-06 @ 22:19:51
christin säger

Härligt nu när det är myggfritt också, men visst var "bordet" väldigt varmt....
Du har tur att dina barn inte är för stora.

Jag är lycklig för radiosporten och att damlandslaget kvalade i handboll, för då kunde vi överrösta åskan så att Moppa mådde bättre....
Sånt är livet....

Svar: Ja det var lite varmt, men framförallt ett gungit bord ;-D Var en tur på Tjusjön och då hörde jag åska på avstånd, här i Dorotea klarade vi oss annars rätt bra, medan det i Åsele visst regnat rätt rejält också... Gäller att ta vara på vädret så det får bli kaffe ute nu, i morgon utlovades visst regn så bäst att passa på. Ha nu en fin fredag!
Therese Bjärstig

2019-06-07 @ 08:17:21
Johanna säger

Haha, underbart! <3

2019-06-10 @ 21:45:47
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
Linda säger

Vilken kul ide.

2019-06-17 @ 13:24:57
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: