Sommarlov!

Min examensfina tjej <3
 
 
Äntligen var det examen
och efterlängtat sommarlov!
 
Till och med vädret var
med oss, inget regn trots allt.
 
 
 
Älskade busungar <3
 
 
Förutom obligatorisk
tårta, rosor och sommarpeng
 från mormor/morfar och 
farmor så ska lovet givetvis
invigas på ett kul sätt.
 
Planen var att barnen
skulle sova i lekstugan med
Lou och Axel, men det är
inte nog varmt för det...
 
Så nu ligger fyra sommarlovs
lediga barn ute i vårt ute-
rum och har det mysigt.
 
De har spelat brädspel
och smaskat melon och
godis - är det examen 
så är det!
 
Där finns ett värme element 
men det känns nästan som
att ligga ute - speciellt då
det regnar.
 
 
 
 
Själv har jag bäddat ner mig
i soffan i vardagsrummet för
att finnas tillhands om det
skulle vara något.
 
Men barnen är nu helt
tysta så jag ska ta och följa 
deras exempel och sova 
jag med då jag tyvärr inte
har sommarlov som de har...
 
Dock tänker jag unna mig
en sovmorgon ;-)
 
 



åsa säger

Här har vi avslutning om så där 1 1/2 timme och om vädret håller sig torrt blir det avslutning som alltid på Hembygdsområdet.

Finfina Svea <3

Skoj att börja sommarlovet med övernattning :)

kram

2019-06-14 @ 07:54:03
Josefin säger

Vad mysigt :) Det är en speciell känsla att få sommarlov, och dessutom sova ute med kompisar gör det ännu mer speciellt. Här fick dottern sommarlov igår också, gick ut ettan. Nu väntar vi bara på värmen, det är riktigt kallt och regnigt ute här med.

Vad bra av dig att sova i soffan så du är nära om det är nåt. Så tror jag inte en man skulle tänka 😉

2019-06-14 @ 08:04:34
Josefin säger

Vad mysigt :) Det är en speciell känsla att få sommarlov, och dessutom sova ute med kompisar gör det ännu mer speciellt. Här fick dottern sommarlov igår också, gick ut ettan. Nu väntar vi bara på värmen, det är riktigt kallt och regnigt ute här med.

Vad bra av dig att sova i soffan så du är nära om det är nåt. Så tror jag inte en man skulle tänka 😉

2019-06-14 @ 08:04:36
Linda säger

alltså -examen. Älskar. Saknar faktiskt att få följa med och sjunga den blomstertid. Men att fira på altanen med bubbel och presenter är inte heller helt fel.

2019-06-17 @ 13:18:33
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: