Stuglängtan

 
 
Med tanke på det dåliga
vädret, regn och åska, 
samt det faktum att jag 
måste ratta till Luleå 
på söndag så blev vi
hemma i helgen.
 
Har riktig längtan
till stugan, men serie-
maraton på Netflix och
smågodis är inte helt
fel det heller ;-)
 
 Men nästa helg hoppas
jag vi sover där och att
jag hinner få upp vår 
llivboj som aldrig kom
upp i fjol...
 



åsa säger

Och jag hoppas vi kan träffas... long time no see.
Har det åskat hos Er i eftermiddag oxå?
kram

2019-06-07 @ 22:10:29
christin säger

missade du fotbollen??!!?

Vi har kört radio sedan kl 12.20 i natt för att Moppa ska ha det bättre, fin musik spelar de...

Kram!

Svar: Ja fotboll är inget för undertecknad annat än om det är final eller spel om medalj, och möjligen även live om det går att köpa korv ;-D
Therese Bjärstig

2019-06-08 @ 07:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: