Äggande

 
 
Fyllde upp en sockerlåda
med några av de påskägg
som det blivit genom åren.
 
Påskharen har varit
en flitig besökare här
på Sockenvägen...
 
Jag har hjälpt honom på
traven även i år genom
att klicka hem lite gott
med påskrift tema :-)
 
Och på tal om gott och
ägg, så är ju ägg riktigt
gott, jag ska nog koka
ett gäng så att jag har 
på lut till frukost
och mellis.
 
I övrigt har jag en gymt
effekriv morgon och 
förmiddag som gör att
jag är klar med rättning
och hunnit se till att 
återlämna en bok
på biblioteket.
 
Får hoppas energin
och flytet håller i sig 
till i eftermiddag och
att luften inte pyser
ut när jag tar lunch!
 
 
 



Pauline Hurtig säger

vad fint, älskar påskägg :D

2019-03-26 @ 19:52:36
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: