FÅR jag städa toaletten?

 
 
Alltså hur ofta får
man frågan om någon
FÅR städa toaletten?!
 
Man behöver inte direkt
någon betänketid på det ;-p
 
Klart Luran får städa!!!
 
Gissar att en nyköpt matta
och handdukar bidrog,
men det hindrar inte
att jag kastar ner mig
i soffan och njuuuter!
 
Lär väl aldrig hända 
igen så...
 
 



znogge säger

Ett sådant erbjudande kan man bara tacka ja till! Faktum är att jag tror aldrig att det har hänt här att något av barnen ställt den frågan...

Kram

2019-03-28 @ 20:58:17
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa/nalta norrland säger

Halleluja :D

kram

2019-03-28 @ 21:32:24
christin säger

Hej denna blåsiga fredag... Jag var ett sånt där konstigt barn som bytte med Mor så hon tog morfar´s rum och jag städade toan. Det var så äckligt med all snus överallt, han var ingen dynghörvel men snus var det överallt ändå.
En annan grej som jag ville göra och hon tittade på mej länge, jag ville diska köttkvarnen jämt. Skulle vara kul att läsa hennes tankar då. Och visst fick jag det och vi var nog båda nöjda. Kul att minnas saker och ting som hänt i en annan tid.
Ha en fin helg trots blåsvädret!!!

Svar: Fint med minnen, själv gillade jag att städa köket minns jag, och sortera/städa i kylen, hade ett intresse för mat redan då ;-D
Therese Bjärstig

2019-03-29 @ 10:12:39
Linda säger

Wow. vilket erbjudande. Nu gillar jag iof att städa - även toan. Speciellt med något bra i öronen. Fast ändå är det ju skönt när någon annan gör det - ibland. Som i går. Då kom jag hem till nystädad toa. :-)

2019-03-29 @ 12:12:50
URL: http://www.candygirl.nu/
Anonym säger

Hej! Jag undrar var toamattan är köpt?

Svar: Den är köpt på Rusta! Både handdukar (4st för100kr) och så matta 79kr sååå mjuk å skön :-)
Therese Bjärstig

2019-03-29 @ 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: