Gör gott

 
 
Choklad som gör gott
i dubbel bemärkelse.
 
Riktigt god!
 
Mitt tips på något
gott till fredagsmyset.
 
 
 
 
Trevlig helg!
 
 



christin säger

Tror jag säkert att den gör gott och att man måste träna mera. känns som att jag har ätit lite för mycket gosaker detta år så nu måste jag skärpa mej. Jag skämtade om att bara jag höll matchvikten så skulle jag kunna nöta ut kläder som jag redan hade innan pensionen i stället för att måsta köpa nytt hela tiden , då inkomsten inte är så himla stor i dag....

Trevlig helg!!

Svar: Ha ha ja då är vi två, ska lägga in en växel för idag insåg jag att jag inte kom i mina fritidsbyxor... Blir dyrt att köpa ny garderob, så bättre att spara slantar genom mindre mat och slippa köpa kläder ;-D KRAMAR!!!!
Therese Bjärstig

2019-03-15 @ 14:27:49
Johanna säger

Choklad är aldrig fel! Leija & jag myser med lite godis & barntv. Snart ska jag se dagens Grey's avsnitt & sen lär man väl somna på soffan, haha!

Sv: Tack! Jag är nöjd med både prestation & piercingar!
Trevlig helg! KRAM

2019-03-15 @ 19:53:35
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
Johanna säger

Choklad är aldrig fel! Leija & jag myser med lite godis & barntv. Snart ska jag se dagens Grey's avsnitt & sen lär man väl somna på soffan, haha!

Sv: Tack! Jag är nöjd med både prestation & piercingar!
Trevlig helg! KRAM

2019-03-15 @ 19:53:37
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: