Kaos

 
 
Sportlovet inleddes 
med kaos i dubbel 
bemärkelse...
 
En röra på kontoret
utan dess like och en
bil på verkstaden
ställer till det lite.
 
Men tack vare ett nytt
skåp och en vända till
återvinningen är läget
nu betydligt bättre på
kontoret!
 
Mitt enda huvudbry är
om jag ska måla skåpen
i vitt eller grått?!
 
Hinner dock fundera
då jag tidigast gör
det till våren då jag
kan slipa dem
utomhus...
 
 
 
 
Annars så inleddes 
sportlovet med sovmorgon
för ungarna medan jag fick
en ovanligt effektiv förmiddag
på mitt nyrensade kontor.
 
En artikel har nu gått
iväg på språkgranskning
och jag har börjat klura
i skarpt läge på en 
ansökan. 
 
Men nu får jobbet
anstå lite tills ikväll då
jag lovat att hitta på
något med ungarna.
 
Ingen bil gör dock att
vi får hitta på något
här hemma...
 
Hoppas att vi ska få 
bilen åter så vi kan åka 
till stugan för lite skoter
och korvgrillning senare
i veckan :-)
 
 



Linda/Candygirl säger

Ska också med bilen på verkstaden idag. Den ska vara där 7 i morgon så vi lämnar den nu ieftermiddag. Jag hoppas att vi får den åter redan i morgon.
Här har vi promenerat och varit ute i solen. Nu ska vi packa oss hemåt igen. Jobb i morgon. Femtonåringen har dock lov.

2019-03-04 @ 13:32:45
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: