Ljuset och peppen

 
 
Det känns verkligen att
det går mot ljusare tider.
 
Mars, då kommer ljuset och
peppen att ta tag i saker, vara
ute och längtan efter att umgås
med folk istället för att mysa
på här hemma.
 
Ringde min morbror i
morse och tog en lunch
med min bästa kusin,
viktigt att inte ta släkt,
vänner och bekanta
förgivna <3
 
 
 
 
Luran packade väskan
i morse då hon ska åka
buss hem till byn och
sova över hos en kompis.
 
Bogge ringde efter skolan
och frågade om han fick
följa en kompis hem
och spela.
 
Bogge gjorde för övrigt sin
sista dag på fritids i går,
så nu har jag stora barn.
 
Tiden går verkligen fort,
så det gäller verkligen
att ta vara på var dag
och göra det bästa
av dem!
 
Och för barnen väntar
nu en veckas sportlov :-)
 
 
 



ansepanse säger

nej , ingenting ska tas för givet
vad härligt med sportlov för luran <3 och bogge <3
önskar er alla en fin helg och en bra nästa vecka
massor av kramar <3

2019-03-01 @ 13:46:14
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
åsa/nalta norrland säger

Förhoppningsvis blir mars månad så mycket bättre... att starta månaden med en veckas lov är icke dumt.

Elin åker till Lycksele om typ en kvart :)

Ha en fin fredag, kram

2019-03-01 @ 14:02:59
christin säger

Ja visst är det härligt med ljuset. Och jag tänker peppa dej ännu mera, enligt tradition tror jag. Nu har jäg börjä vä voranna… paprika, chili och tomater, så nu är det bara att vänta på det goda.

Trevlig helg!!

2019-03-01 @ 16:23:59
Linda säger

Nej gud så fort det går. Bara ngr månader kvar av grundskolan här. Gymnasievalet är gjort. Nu gäller bara att fixa/behålla dom fina betygen och hoppas det räcker till förstahandsvalet. Man ska ta vara på tiden. Men det verkar ni göra.

2019-03-02 @ 10:27:55
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: