Mot staden

 
 
Efter att ha examinerat
en 15hp kurs så startar nu
två nya 15hp kurser denna
vecka. Denna vår blir
sannerligen intensiv.
 
Men samtidigt är det
roligt att möta nya studenter
och följa och stötta deras
resa när de skriver sina
uppsatser.
 
Så bäst att fylla magen
med ägg och bege sig 
mot staden för att
starta upp arbetet med
SYV studenterna :-)
 
 



christin säger

Oh så nostalgisk jag blir när jag ser ditt uppläggningsfat!!! Den servisen hade min Mor som finservice när vi var boende "himmä". Och jag fick den när vi delade saker efter henne och Jannice fick den av mej och hon har kompletterat den så hon har lite mera uppläggningsfat. Den är mycket god att äta på.

Ha en fin dag och kör försiktigt!!

Svar: Ja den är fin, jag har ett till sådant äggformat fat men då med gula tulpaner längst kanten som jag också är rädd om och gillar, passar särskilt bra till påsk! :-) Men just när det kommer till porslin så är jag en samlare, har både rött och brunt och är sugen även på något i blått eller grönt, mormor hade gröna Anna så den är jag allt lite sugen på... Ha en fin fredag <3
Therese Bjärstig

2019-03-27 @ 09:30:32
åsa/nalta norrland säger

Lagom uppäggad för en dag i staden :)

Gillar Ditt uppläggningsfat.

Ha en fin onsdag, kram

2019-03-27 @ 13:02:54
Znogge säger

Kan tänka mig att det blir en spännande och intensiv vår.

Den fina skålen påminner mycket om servisen "Pigg" som vi hade när jag var liten-

Kram

2019-03-27 @ 19:55:51
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: