Norrland

 
 
Hittade en sådan 
läcker tröja på rea.
 
För mig som älskar
hösten var det ett
självklart köp!
 
Dock ligger inte 
vårvintern långt efter,
ljuset och fågelkvitter
gör något med en...
 
Och i morse bar 
skaren! 
 
Hoppas hinna ta mig
ut på friskvård idag,
blev så pepp av mitt
lunchssällskap i går!
 
Rörelse är aldrig fel,
och prioriterar jag rätt
så hinner jag. Punkt.
 
 



Linda/Candygirl säger

Vilket fynd. Ungen vill ha en sån tröja - inte just med höstmotiv, men någon av deras andra. Men dom är ju rätt dyra.
Älskar vårvintern. Undrar om skaren bär här ännu. Tror inte det. Men det är isgata överallt. Högstadieskolan har åkt bragdloppet på isen idag. Dryga milen. Det var visst nästan skridskois så det var lite jobbigt - men kanonväder.

2019-03-01 @ 12:15:06
ansepanse säger

wow vad fin, härliga färger
jo, gag prioriterar också att få komma ut och röra på mig
kramar <3

2019-03-01 @ 13:43:06
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Malin säger

Är så otroligt glad att vi sågs och fick äta lunch tillsammans igår!! Så glad att jag längtar och ser fram emot när vi ses nästa gång!! 🥰😘 Ha en jätte fin helg min vän! ❤

2019-03-01 @ 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: