Rosor

 
 
 
Det behövs inte köpas
någon fredagsbukett då
jag fick så fina rosor av
svärmor igår ❤️
 
Härligt att komma ned
och äta frukost i ett kök
som badar i solsken.
 
(Även om allt damm och
mina skitiga rutor verkligen
framträder som ilskna
utropstecken...)
 
Det enda som saknas
är det där ljuvliga, goda
förföriska, underbara 
kaffekoppen.
 
Men magen känns 
bättre så dagens morot
får bli en halv kopp i
solväggen vid tiofikat!
 
Och bilen är tillbaka,
dock inte helt kry då
varningstexter fortfarande
finns på displayen...
 
Dessa veckor får en
att inse hur pass beroende 
 man är på landsbygden av
bilen som färdmedel.
 
Nu dags att kavla upp 
ärmarna och fortsätta med
dagens göromål, en djupdykning
i E-lärande och pedagogik!
 
 



Malin säger

Ha en riktigt fin fredag! 🌹😊 Hoppas att ni alla är pigga och krya snart igen 💖 Åker ni till stugan nåt i helgen? Kram kram ❤

Svar: Hej, tänkte just på dig <3 Magnus har iaf åkt och plogat upp vägen till stugan nu, då planen var att åka dit, men Svea har feber och ont i ett öra så vi får se om vi sover där, eller åker över dagen i morgon eller vad det blir. :-/ Dessutom skulle det visst blåsa rejält, så typiskt då jag hade sett fram emot en stughelg och lite umgänge <3 Är ni i stugan å vi åker så hör jag av mig så kanske vi hinner ses!!! KRAMAR
Therese Bjärstig

2019-03-22 @ 09:22:03
Anonym säger

Din svärmor verkar vara en fena på att sprida glädje med blommor, om jag inte misstar mig?
Men oj då, magkatarr!!! Hoppas att det går bra utan kaffe..
Hoppas också alla friskar till dig och att ni har en fin helg framför er!
Kram

2019-03-22 @ 10:01:35
Popprinsessan säger

Oj, det var jag som skickade en kommentar som blev anonym...

Din svärmor verkar vara en fena på att sprida glädje med blommor, om jag inte misstar mig?
Men oj då, magkatarr!!! Hoppas att det går bra utan kaffe..
Hoppas också alla friskar till dig och att ni har en fin helg framför er!
Kram

2019-03-22 @ 10:02:15
URL: http://www.popprinsessan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: