Tacksam

 
 
Vilken kanondag!
 
(Även om Bogge himlar
med ögonen..)
 
Det blev en toppen
tur på skoter med härliga
människor, där Malins
snurrar på Lajksjön
skrämde mig lite lätt ;-)
 
Och så världens finaste
sms från min fredags-
dejt, riktig vänskap!
 
Nu är vi proppmätta,
efter Bogges önskemiddag
på Doro Camp, sjukt gott.
 
Väl hemma får jag tips
av svägerskan på skåp
till salu här på byn, så
i ett nafs blev jag med
skåp och kan få ordning
inne på kontoret!
 
Allt löser sig om man
bara har tålamod ;-)
 
Ser fram emot att få
hämta hem det i morgon.
 
Tack för denna
dag 🙏🏼 ❤️
 
 



åsa/nalta norrland säger

Låter verkligen som om Du/Ni haft en mycket bra dag.
kram

2019-03-02 @ 22:03:09
Znogge säger

Vilken härlig och bra dag på alla vis!

Kram

2019-03-03 @ 12:43:12
URL: http://znogge.wordpress.com
ansepanse säger

superbra
kramar <3

2019-03-03 @ 13:11:56
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Popprinsessan säger

Det låter som en härlig - och effektiv - dag! Nice med lite nytt som kan skapa ordning.
Har bokat in en skoterdag när vi ska upp till Björnrike i påsk så jag hoppas på härligt väder då.
Kram

2019-03-04 @ 10:04:44
URL: http://www.popprinsessan.se
Malin säger

Ha ha ha 🙈 Det var nog enda och sista gången jag satte mej och körde den skotern. Jag hade till och med träningsvärk dagen efter 😂 och faktiskt så skrämde alla dessa snurrar till och med rätt så bra 🙈 Ha en riktigt fin tisdag i solen! 🌞😘

Svar: Nu finns ju massor av snö, så vi får ta någon mer skoterdate tycker jag då ni är på Sallsjön framöver <3 KRAM och trevlig helg!
Therese Bjärstig

2019-03-05 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: