Varm choklad, bullar och sol

 
 
Vad mer kan man
begra?!
 
Varm choklad, bullar
och sol som värmer ☀️
 
Sportlovs fika ute
på altanen med fåglar
som kvittrar.
 
 
 
 
 
Livskvalité i all
sin enkelhet.
 
 
 
 
Till och med jag tog
varm choklad i ställe
för kaffe.
 
Bullar hoppade jag 
dock till förmån för
röktfläsk på tunnbröd.
 
En bra start utan
tvekan på denna 
tisdag!
 
Men jag inser just att
det borde ha varit semlor
istället för bullar till fikat...
 
 Tyvärr pep Luran in
lika fort igen, då hon
fryser och har ont i 
halsen :-(
 
Trist att vara hängig 
på lovet. Hoppas hon 
kryar på sig för i morgon
är tanken att de ska till
mormor och morfar för
att sova över då jag
sitter i möten hela
torsdagen.
 
 



Linda säger

Äsch då. Hoppas hon är piggelin i morgon då. HÄr är det strålande sol. Minus 6 (fast rejält mycket kallare på natten/morgonen/fm). Jobb idag. Men det går väl det med. Fick precis meddelande att bilen är klar att hämta från verkstaden. Hoppas kunna sportlova lite mer den här veckan jag också.

2019-03-05 @ 11:51:11
URL: http://www.candygirl.nu/
åsa/nalta norrland säger

Stackars Svea, krya på kram.

Vi har varit till Lycksele då Elin behövde till optiker då hon behövde justering av glasögon.

Nu ska jag vila de närmaste 24 timmarna.

kram

2019-03-05 @ 18:39:34
Znogge säger

Det kan man verkligen kalla guldkant på tillvaron. Vilken otur dock att Luran känner sig krasslig när hon är ledig. Hoppas att det är snabbt övergående och inte rubbar era planer alltför mycket.

Kram

2019-03-05 @ 19:59:12
URL: http://znogge.wordpress.com
Svea 👱🏻‍♀️ säger

De var gott med semlor tack så mycket älskar dej !!!❤️

Svar: <3
Therese Bjärstig

2019-03-05 @ 20:50:46
ansepanse säger

vad mysigt, men synd om Luran <3
extra kramar <3

2019-03-09 @ 13:09:18
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Johanna säger

Åh, så mysigt att fika i solen!

2019-03-10 @ 15:07:08
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: