Blött

 
 
Här är det sannerligen blött.
 
Blött och kallt, verkligen en
kontrast mot den värmen som
var i april.
 
Men jag ska inte klaga,
jag arbetar ju inomhus och
kan mysa, värre är det med
maken som är ute i skogen
idag på kurs...
 
Hade tur att bli bjudna
på middag hos svärmor
igår och jag passade på
att beundra hennes fynd
från Magasin Mix.
 
Blir riktigt sugen att åka
dit och se vad som finns.
 
Beroende på öppentider
nu när det är röda dagar
och klämdagar så kan det
nog bli en tur till butiken
som ligger i Vilhelmina.
 
 
 



åsa säger

Jag har ju under de tre senaste veckorna planerat en tripp till Vilhelmina men än har det icke blivit av... förutom Magasin Mix och Granngården hade jag tänkt kolla "växthuset" och se ifall de har nått skoj.
Har Du varit dit till "västhuset"?
Typ ovanför kyrkogården ;-)

kram

2019-05-29 @ 15:05:03
Znogge säger

Då kan det kanske bli ett besök under någon av klämdagarna. I morgon blir det IKEA för vår del.

Kram

2019-05-29 @ 16:34:53
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: