Cannes nästa?!

 
 
En annorlunda eftermiddag 
med alltifrån drönare
och kulning.
 
Men då har ju dessa 
herrar priser från Cannes
i sina CV sedan tidigare
filmer de producerat.
 
”Finskog och fulskog” är
min favorit från tidigare
filmer. Nu får jag bara 
hoppas jag inte lyckades
fördärva denna film
allt för mycket ;-)
 
Dessutom roligt att de
även intervjuade några
lokala företagare!
 
Nu väntar dock en
välförtjänt helg och
vila.
 
Jag ska inte svara på
ett enda mail under 
hela helgen har jag
lovat mig själv.
 



åsa säger

Jag hoppas Du får en riktigt lugn å skön helg. kram

2019-05-24 @ 22:55:33
Znogge säger

Det blev säkert hur bra som helst.
Nu önskar jag dig en vilsam helg!

Kram

2019-05-25 @ 11:18:39
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: