En tredje

 
 
Det blev en tredje,
nu i grönt.
 
Har även en fjärde
klänning från Miss 
Clarity, men i annan
modell som jag inte
gillar lika mycket.
 
Vissa shoppar skor,
andra klänningar ;-p
 
Skulle göra lite nytta
här hemma och städa,
men min trotjänare 
Herr Volta gav upp...
 
En ny påslös vän 
har klickats hem till
hutlöst pris, men är
den så bra vad gäller
 både hundhår och
partiklar som betygen
anger så blir det en 
värdig efterträdare!
 
Tar tillfället iakt och
läser en bok istället
även om jag borde
putsa fönster...
 
 
 
 



Znogge säger

Fina klänningar kan man inte få för många av!

Kram

2019-05-30 @ 15:20:25
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Sitter här och fryser å tänker att än är det långt till klänningsväder ;-)
Känns ju som höst, inte et dugg skoj... gick en runda med Frost så välklädd att jag kunde varit ute i november ;-)
kram

2019-05-30 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: