Filma forskningsresultat

 
 
Idag väntar en delvis annorlunda
arbetsdag då det ska till och
filmas!
 
Kul med nya utmaningar, mindre
kul att vädret inte är det bästa.
 
Grått och fint regn.
 
Jag som hade tänkt att vi
skulle filma utomhus i skogen...
 
 
 
 
 
Men ett alternativ kan bli att leta
sig upp mot sjön iställlet, för
den är vacker oavsett väder.
 
Här foton från en dimmig
morgon på hösten.
 
Nu bara att invänta journalist/filmare
och kanske dra en kam igenom
burret så att man blir
presentabel ;-P
 
(Se framför er Trollmor i Trolltyg i
tomteskogen när hon säger "nu ska
jag göra mig vacker" *asg*) 
 
 



Popprinsessan säger

Vädret låter inte helt nice, men bilderna är fantastiska! Som tagna ur en film eller ett bokomslag!

Hoppas det går bra idag och att ni har en härlig helg framför er!
Kram

2019-05-24 @ 10:07:00
URL: http://www.popprinsessan.se/
ansepanse säger

Åh, vilka vackra bilder. Här hos oss vräker det ner just nu hoppas att ni har det åtminstone lite bättre. Vad är det som ska filmas och i vad för syfte?
Sv: Låter helt suveränt att Luran <3 och Bogge <3 bara har 3-dagars veckor nu. När är skolavslutningen? Bra och bra, nej det är inte som jag vill att det ska vara med ögonen. Jag ser "kvistar och skräp" och det irriterar mig. Jag kan liksom inte slappna av från det heller fastän jag försöker. Det finns ju en möjlighet att de försvinner efterhand men en möjlighet är också att jag alltid kommer att få ha dem. Hur jag än har försökt att peppa mig själv och att hålla humöret uppe så har jag åkt ner i en svacka. Jag försöker tänka positivt men, men. Annars är det bra med oss här och i kväll blir det bastubad. Härligt!
Önskar er alla en superfin helg
Massor av kramar <3 <3

2019-05-24 @ 13:49:05
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Znogge säger

Vilka otroligt vackra och stämningsfulla bilder! Ett bra alternativ att filma forskningsresultatet om det är ett ämne som passar för den sortens dokumentation.

Kram och trevlig helg!

2019-05-24 @ 14:36:57
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: