I garderoben

 
 
 
Luran kikade i min
garderob (som är i stort
behov av rensning) och 
hittade en aldrig använd
tröja med min avhandling.
 
Då jag disputerade var 
jag höggravid så tröjan
har aldrig ens testats,
men nu kommer den
till användning.
 
2007... tänk så åren går!
 
Själv kan jag äntligen lägga 
en flygresa bakom mig
utan vare sig krångel eller
förseningar.
 
Plötsligt händer det.
 
Dock rejält förkyld och
ont i öronen så jag kan
ändå beklaga mig ;-p
 
Dessutom har jag tolv
uppsatser att läsa/handleda
inför fredag och måndag så
jag håller låg profil och är
fortsatt osynlig i övriga
blogglandia.
 
 



Svea säger

Tack sååååå mycket för den fina tröjan mamma ❤️❤️❤️🥰💋😘😻💕

Svar: varsågod <3
Therese Bjärstig

2019-05-09 @ 19:15:36
Znogge säger

Så roligt att tröjan finns kvar och vilket fint minne. Med tanke på uppsatserna så förstår jag att du kommer att ha fullt upp ett tag framöver.

Kram

2019-05-09 @ 19:39:34
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Bra när kläder kan återanvändas, klimatsmart :)
kram

2019-05-09 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: