Kalas

 
 
Sitter och läser uppsatser
inför handledning på 
måndag.
 
Veckan räckte inte till
så jag får lägga dagen på
att ta mig igenom de fem 
som ännu återstår.
 
Som tur är har Luran bakat
och bjudit mig på fika så
att jag ska orka :-)
 
 
 
 
Idag blir det en kalasdiet
då vi i förmiddags även varit
på dinousarie kalas i Varpsjö.
 
 
 
 
Helmer firade sin fyraårsdag
med massor av gofika.
 
 
 
 
Istället för tårta så bjöds
det på glass och denna 
supersmarriga banoffepaj.
 
Jag avslöjar inte hur många
bitar jag tog, men Bogge 
klådde mig med en kan 
jag avslöja ;-p
 
Blir perfekt att göra som
efterrätt i stugan på 
midsommar då den 
inte behöver gräddas!
 
Nu åter till uppsatserna
medans sockerkocken
ännu sitter i.
 
 
 
 



åsa säger

Smaskens till sista slicken.
Blev förvånad, har det verkligen gått 4år sedan lillkusinen (som numera är storebror) kom till världen.
Otroligt så fort åren går.
kram

2019-05-11 @ 22:11:15
ansepanse säger

han ser väldigt nöjd och glad ut när han tittar på sin 4-årstårta, vad innehöll den eftersom den var så supergod?
önskar er alla en fin vecka
Det har varit kyligt här och i natt hade vi minus
massor av kramar till er alla <3

2019-05-13 @ 13:31:40
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Johanna säger

Så mysigt med kalas! :)

2019-05-30 @ 12:18:53
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: